Bliv annoncør!

Bliv set af vores besøgende

Som annoncør får du gennem eksponering på groennedalsforening.dk  adgang til mange personer med interesse for Grønland, Grønnedal, Forsvaret, Søværnet m.v.

Ved køb af en reklameblok, vil du udover eksponering på forsiden, eller i bunden på alle vore sider (+50 sider), blive nævnt i førstkommende nyhedsbrev (over 700 abonnenter).
Herudover vil du også være synlig på denne side med mulighed for en kort beskrivelse af firmaet m.v.
Fra reklameblokken vil der være link til ønsket hjemmeside.

Kontakt os på info@groennedalsforening.dk, såfremt du er interesseret.

Priser for 12 måneder

Èn reklameblok i øverste højre side: Kr. 2.000,-
( i alt tre reklameblokke á max. 3 reklamer i karrusel/rotation)

Èn reklameblok midt på siden: Kr. 1.000,-
(i alt èn blok med max. 9 reklamer i karrusel/rotation – 6 vises konstant i karrusllen)

Èn reklameblok i bunden på alle sider :
Kr. 1.500,-
(i alt tre faste reklameblokke )

Et godt tilbud:
Kombination 1 (én reklame i højre og midt på siden): Kr. 2.500,-
Kombination 2 (én reklame i alle tre reklameblokke): Kr. 3.500,-

Annoncører:
Emblemer.nu
Laver alle for for emblemer (broderede, vævede og PVC), pins, buff, signeter og meget mere. Er leverandør til bl.a. spejdere, Flyvevåbnet, foreninger m.v.
Aasgaard

Har 2 hytter til h.h.v. 9 og 5 personer. Hertil haves 2 annexhytter, hvor der kan indkvarteres 3 personer i hver hytte. Hytterne ligger ca. 190 km nord for Oslo (ca. 3 timers kørsel)  i et naturskønt område.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

- og få de seneste nyheder

WELCOME,

Enjoy luxury, exclusivity and discretion